nothingbut MirA

 

,,Ja sam Mirjana Alempijević… individualac, a ne industrijalac. 🙂 Protivnik sam onih koji kažu da se od ljubavi ne živi. Živi, jer je nemerljiva ljubav koju gajim prema poslu kojim se bavim.”

,,Još u osnovnoj školi u mojim sveskama bilo je više crteža haljina nego lekcija. 🙂 U srednjoj školi ti crteži prelaze na materijal. Prve košuljice, tunike i suknje skrojila sam za sebe. Posle toga kreću ozbiljni krojevi i ja počinjem da šijem za svoje prve mušterije.”

,,Punih devetnaest godina šiće je bilo hobi kojim sam se bavila kada bih se sa posla vratila. Pre tri godine shvatila sam da me posao koji sam radila, posao ekonomiste, guši. Osećala sam se prazno i bezvoljno iako sam u tom poslu postizala dobre rezultate. Na kraju, dala sam otkaz. Sada radim ono što zaista, što istinski volim.”

,,Da li sam krojač ili dizajner? Hhhmmm… Nemam odgovor na to pitanje. Nisam se školovala ni za jedno od tih zanimanja. Ne umem da izvadim šnit iz Burde, ne koristim krojeve.. Ovo je moj talenat, dar od Boga. Crtam slobodnom rukom po merama i šemi koju uradim po svom viđenju modela koji mušterija zatraži.”

,,Konačno se osećam ispunjeno i presrećno. Bez obzira što u proseku provedem po dvanaest sati dnevno u radionici, umor mi nikada ne natera san na oči. Umesto sna eto novih ideja… u mislila nove haljine, detalji… i sve tako do duboko u noć…

,,Često me poznanici pitaju kako stižem i odakle mi snaga, jer sam ostvarena i kao supruga i majka. Nije lako, ali ako volite ono što radite, onda imate ljubavi i snage za sve što vas okružuje.

,,U ovom poslu činim sitne, ali sigurne korake, da bih stigla da ostvarim neke snove poput svoje kolekcije haljina i revija. No, za sada je rano govoriti o tome. Verujem u to da su sve velike i krupne stvari utemeljene na spoju sitnih.

,,Volim da pogledam radove kvalitetnih dizajnera. Ako me pitaš da izdvojim jednog, neka to bude libanski dizajner, Zuhair Murad.”

ENGLISH DESCRIPTION

Mirjana Alempijević is a tailor and designer from Novi Pazar, Serbia. She left her job as an financial accountant 3 years ago, to indulge here one true passion. Now, she is finaly working on something she really likes and most importantly, something that makes her happy. Having her own collection of casual and fashion dresses for a fashion show is what’s she is aiming for. Until then, you can follow her on facebook.

p.s. Postoje ljudi sa kojima se začas dogovorite, sporazumete i razumete… postoje ljudi koji vam misli čitaju… i skroje ono što želite, a rečima ne uspete da prenesete… koji vas iznenade posvećenošću poslu, brzinom i preciznošću kojom isti završe. Ja biram Mirjanu (i biram da budem kao Mirjana kada porastem 🙂 :D). noonelike MirA :))

Mirjani možete kontaktirati na fejsbuku.

p.s. plus :)) Drugaaari modeli: Aleksandra Drobnjak, Andrea Biorac, Ivana Božović, Ilda Imamović, Mirjana Alempijević; Fotograf: Danilo Vučković; Mesto fotografisanja: Mirjanin dizajnersko – krojački salon :))

Leave a Reply

