nothingbut ZETA

Upoznala sam je na radnom mestu. Lepo da se tako namestilo. 🙂 U redovima ispod, Nevzeta vam priča svoju, ZETA priču.

,,Ja sam, jednostavno, Nevzeta. 🙂 Moja prva ljubav jeste slikarstvo, ali sam se vremenom bazirala na dizajn tekstila i odeće. Već tri godine bavim se oslikavanjem na svili i pamuku koje nabavljam u Novom Pazaru, Beogradu, Skoplju, Istanbulu.”

,,Za slikanje koristim posebne boje za tekstil i svilu, nemačke i italijanske proizvodnje. Sam proces rada nije jednostavan. Svilu prvo zategnem na ram i dobijem svoje slikarsko platno. Uglavnom imam ideju i skicu kako sve treba da izgleda, a nekada pustim da me inspiracija ponese i sve nastaje spontano.

Proces je postupan zbog sušenja boje i traje duže, slikanje je slojevito. Kada je marama gotova, fiksira se na određenoj temperaturi da bi boje bile postojanije i da se prilikom pranja ne bi ispirale. Nakon fiksiranja obično maramu perem da bih otklonila višak boje, onda pakujem, i već je spremna da ukrasi nečiji vrat, torbu… u zavisnosti od toga kako će je nositi.”

,,Put od ideje do realizacije je dug, ali meni veoma drag. Uživam kad vidim finalan proizvod, gde se od obične bele svile dobije prekrasan modni detalj, pun kolorita i prelivanja boja kao na slikarskom platnu.

,,Ideja za oslikavanje marame je proistekla otuda što, koliko znam, niko kod nas ne radi, a pre svega, što mi pruža mogućnost da slikam slike koje mogu da se nose. 🙂

Marame kupuju osobe koje znaju vrednost reči unikat, ručna izrada, a i ma i onih koji žele svoje najmilije da iznenade neobičnim i vrednim poklonom.”

,,Drago mi je da se za ZETU čulo malo šire… u zemljama u okruženju već ima žena koje nose moje marame. Počela sam da oslikavam i nameštaj… naše fotelje se kupuju u zemljama u okruženju… ljudima se dopala ideja. 🙂

Planiram i volela bih da, polako ali sigurno, ZETA fashion postane ozbiljno ime, sinonim za unikat, eleganciju i kvalitet.”

ENGLISH DESCRIPTION

Nevzeta Tahirović is from Novi Pazar, Serbia. She has been painting on a silk and cotton scarfs for the past three years. She owns atelier where you can find collection of handpainted scarfs and furniture. You can follow her on instagram or you can visit her atelier in Novi Pazar.

p.s. Postoje ljudi sa kojima se začas dogovorite, sporazumete i razumete… postoje žene blage i smirene, elegantne i prefinjene, odmerene i umerene. Nevzeta je od tih ljudi… i tih žena… Drago mi je da sam dobila priliku da je upoznam… noonelike NevZETA :))

ZETA fashion možete pronaći na instagramu, možete pisati na tnevzeta@yahoo.com  ili zvati na +381 66 6666186.

p.s. plus 🙂 Drugari modeli: Ivana Nikolić, Jelena Jovanović Čukanović, Sanja Jovanović; Fotograf: Danilo Vučković; Mesto fotografisanja: Studio Dory Cafe;

2 thoughts on “nothingbut ZETA

Leave a Reply

